Pazartesi, Mart 24, 2008

Gerçek Halk Partisi

Bugün karar verdim.Yıllardır fikrime zikrime uygun bir söylemi olan parti aradım durdum.Ama nafile.Son zamanlardaki memleket gelişmelerinden sonra, artık yeni bir oluşumun şart olduğu kesin. Mevcut sistemin içindeki oluşumlardan bize fayda yok.
İnternetin ilk gayri resmi sanal partisini kurmak için araştırmalara başlıyorum.Önce isim bulalım.
İsim fikiri olan varsa söylesin.Sanal platformda parti fikrini de katılmak isteyenlerle beraber oluşturabiliriz.
Milletvekili adayı olmak, delege olmak serbest ve ücretsiz.Herkes 1.sıradan aday olabilir.Tek şart ülkenin genel çıkarlarını düşünmek, barışçıl ve daha iyi yaşamın bütün herkesin hakkı olduğunu benimsemek.
Haydi Türkiyem hayırlı olsun:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Duygu ve düşüncelerine aynen katılıyorum. Bu oluşumda bulunmak beni mutlu eder. İsim önerim Gerçek Halk Partisi" en yakın zamanda iç tüzük çalışmlarına başlayalım

Ferhan dedi ki...

Eskiden 4 kişi bir araya gelince tehlikeli olurlar diye dağıtırlarmış.Eğer 4 kişi bu oluşuma destrek verirse fikir mütalası yapılabilir ve eylemle sonuçlanabilir demektir.GHP ye dördüncüyü bekleyeceğiz o zaman:)

Adsız dedi ki...

Halkın kendi kendini yönetebildiği gün çok daha güzel bir ülkemiz olacak ama nasıl olacak nereden başlayacağız bilmiyoruz.