Cumartesi, Ağustos 09, 2008

Bamid (Balçova Arsa Mağdurları ve İnsanı Dayanışma Derneği) Haberleri


Bu bloğun bamid dolayısı ile ilgili müdavimleri belki merak etmiştir.Nerede bu bamid haberleri diye.

Bamid ile ilgili yazı ve yorumları bir süreliğine kaldırdım. Davanın devam etmesi dolayısı ile yazıların uygunluğuna dikkat etmek gerektiği ile ilgili hatırlatma yapanlar oldu. Ben de yürüyen bir dava ile ilgili ne tür yazılar yazmak uygundur araştıracağım.Bu konuda bilir kişi olan varsa bilgilendirebilir.Gerekli bilgiyi aldıktan sonra buradan bilgi paylaşımına devam edeceğiz.

16 yorum:

Fahri YILMAZ dedi ki...

Davanın kim için ne istediği, hangi aşamada olduğu ve tahmini sonuçlanabileceği zaman hakkında bilgi ve beklentiler burada yazılmalı. Ne zaman bakılsa dava sürüyor deniyor, ne davası?, bedel mi? arsa mı? hak mı talep ediliyor belli değil.....

dharma dedi ki...

BAMİD derneğinin iletişim adreslerini (tel,e-mail vs.) rica etsem bana ulaştırabilir misiniz ? Bizim ailedende birkaç mağdur var ve arayıp bilgi almak istiyoruz. Teşekkürler (msn&email : mornefes@yahoo.com )

dharma dedi ki...

BAMİD derneğinin iletişim adreslerini (tel,e-mail vs.) rica etsem bana ulaştırabilir misiniz ? Bizim ailedende birkaç mağdur var ve arayıp bilgi almak istiyoruz. Teşekkürler (msn&email : mornefes@yahoo.com )

remido dedi ki...

Merhaba, böyle bir dernegin varolusundan yeni haberdarim. Telefon veya adresi verebilirseniz sevinirim.
tsk

Ferhan dedi ki...

bana e-posta adresini verenlere gerekli bilgileri gönderdim.

Adsız dedi ki...

Merhaba, bende dernegin varolusundan yeni haberdarim. Telefon ve adresi verebilirseniz memnun olurum
cem.akan@mynet.com

Ferhan dedi ki...

Cem Bey, Bamid derneğinin avukat numarasını adresinize gönderdim.

polcup dedi ki...

BAMİD derneğinin iletişim adreslerini (tel,e-mail vs.) rica etsem bana ulaştırabilir misiniz ? Bizim ailedende birkaç mağdur var ve arayıp bilgi almak istiyoruz. Teşekkürler hasankasim17@hotmail.com

polcup dedi ki...

cem bey bamid derneğinin avukatının telefon numarasını yollarsanız çok memnun olurum..teşekkurler..hasankasim17@hotmail.com

Aaa dedi ki...

bizde maduruz bamidin iletişim numaralarını yollarsanız sevinirim

mariovalleri@gmail.com

Aaa dedi ki...

bizde maduruz, BAMİD derneğinin iletişim adreslerini (tel,e-mail vs.) rica etsem bana ulaştırabilir misiniz ?

mariovalleri@gmail.com

cihat dedi ki...

Benimde adıma makbuzum var 1978 de kazandığım ilk 3 maaşımı yatırmıştım ... ben artık üzerine su içmiştim..tek bir faydası oldu hayatım boyunca devlete güvenerek hiçbir iş yapmadım bir daha ..süper emeklilik çıktığında onlarıda uyardım ..onlarda gümledi .. Şimdi bu pembe
makbuzlar ise yarıyormu ?
cihatcicek55@gmail.com
avukat ve dernek telefonunu almak isterim varsa sevgiler

Necdet Ulusoy dedi ki...

Necdet Ulusoy

Eşimin elinde Balçova Belediye' sinden satın almış olduğu arsanın tapusu var. Ancak şimdi bu arsanın orman alanında olduğu söyleniyor; bu durumda olan 90 vatandaşımız varmış. Menderes Orman İdaresi önceleri Bakanlığın müfettiş göndereceğini söylüyordu. Şimdi de buranın orman alanı değil, ağaçlandırılmış alan olduğunu, artık o alanla bir ilgilerinin kalmadığını söylüyor. Belediye Planlama ise onlardan orman sınırını belirten yeni harita istiyor. Orman kadastro ise sınırlarının hiç değişmediğini, orayı Büyükşehir Belediyesi' nin orman ilan ettiğini, Planlama ise Orman Müdürlüğü' nün orman alanı ilan ettiğini söylüyor. Vatandaşlar Belediye' ye ve Orman Müdürlüğü' ne dilekçeler vermiş, ama bir sonuç alınamamış. Ne yapmamız gerekiyor? Aynı durumda olanlarla haberleşirsek sevinirim. 20.10.2015

Unknown dedi ki...

Iyi gunler bu konuyla ilgili bizimde magduriyetimiz var iletisim bilgilerini verirseniz cok sevinirim. mete1912@hotmail com

Adsız dedi ki...

BEN KEMAL ÖZGÜL BEN DE BALÇOVA ARSA MAĞDURUYUM TAPUM YOK ELİMDE MAKBUZUM VAR ÇOK YAŞLIYIM
HER ZAMAN KATILAMIYORUM BENİ DE BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM menemenoguz@hotmail.com

İYİ GÜNLER

Unknown dedi ki...

Sayin yetkili. Bamid in adres bilgilerine ulaşamıyorum.
Beni bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkür ederim. Iyi çalışmalar.
Iyi günler dilerim