Cumartesi, Aralık 31, 2005

Bu Gece Son

Bu gece son biraz sonra
Bu kapıdan son kez çıkıp yine kendimi
Vuracağım yollara
Kimbilir kaç kere ıslanacak yüzüm
Elimi tut düşman olma
Ne olur parça parça olmasın içimiz
Mutlu ol iyi bak kendine
Ne olur gözüm arkada kalmasın
Uzun uzun seneler var önünde
Gün gelir sevgilim
Acıya alışırsın, alışırsın

Bu gece son biraz sonra
Bu kapıdan son kez çıkıp yine kendimi
Vuracağım yollara
Kimbilir kaç kere ıslanacak yüzüm
Elimi tut düşman olma
Ne olur parça parça olmasın içimiz
Mutlu ol iyi bak kendine
Ne olur gözüm arkada kalmasın
Uzun uzun seneler var önünde
Gün gelir sevgilim
Acıya alışırsın, alışırsın
Bu gece son

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende eski sarkilara daliyorum su ara ..yerleri dolmaz bence..
askin nur yenginin ilk kaseti ve nazan oncelin ilk kaseti nerdeeeeeeee...

Anladım gidiyorsun daha öncekiler
Hiç olmazsa son bir defa öp
Bu kadar zor mu seni sevdim bir zamanlar demek
Öyle zor ki yeniden sevmek
Yalnızlık eski bir ezber
Ayrılık alışkanlık
Sensizlik bana dost bana eş
Bu kadar mağrur olma
İnan sen olmasan bile
Hayat devam eder, doğar güneş
Susma veda ederken
Biraz gül, bir şey söyle giderken
Gitme, hemen gitme kal
Biraz dur, daha erken..


sarkinin sonun da kaaaaaaaaaalllllllll diyo ..
kalinamiyo ya da gidilio iste

bye bye

Adsız dedi ki...

bu sarkida cok hos dinliyorum su an onuda yollim dedim ...

Demek sen de gidiyorsun
Başın alıp uzaklara
Beni öyle atıyorsun
Yangınlara karıyorsun
Sen kendinden kaçıyorsun
Aldanıyorsun
Meğer benim harcım değilmeş
Yokluğuna bir an alışmak
Ya da böyle sensiz olmak
Farzet ki unutmak
Ölüm demekmiş
Dudağımda bir çığlık
Kanadım kollarım kırık
Ecelim olur ayrılık
Ağla erkeğim ağla
Dudağımda bir çığlık
Kanadım kollarım kırık
Ecelim olur ayrılık
Ağla sen de sen de ağla
Bir alaca karanlıkta
Düşersen kör boşluklarda
Yüreğin bir fener olsa
ol uçurumdur orda
Erkeğim ağla
Sesin çarpar duvarlara
Öfke olur döner sana
Yalvar yakar bir yıldıza
Uykularını ada
Ya'da tanrıya