Cumartesi, Aralık 17, 2005

Deniz Feneri


Belki duymuşsunuzdur.Deniz Feneri adında bir organizasyon var. Bu organizasyon ihtiyacı olan insanlar için yardım kampanyaları düzenleyip yönetiyor. En son Pakistan depremzedeleri için yaptıkları çalışmalarla adları duyulmuştu.
Ben bu tip oluşumlara biraz ihtiyatlı yaklaşırım. Çünkü suistimale açık bir konudur. Genelde belli bir grubun çıkarları doğrultusunda faaliyet gösterdiklerini ya da yapılan yardımların ihtiyaç sahiplerine ulaşmadığını dünürüm.
Ancak bu hafta benim de yakından tanıdığım birilerine Deniz Feneri yardım etti. Yardım edilen kişilerin belirgin bir siyasi görüşü ya da üyesi bulunduğu bir cemaat yok.
Belirgin olan tek yanları yardıma ihtiyaçları olduğuydu.Deniz Feneri kendilerine ev eşyası ve giyim yardımı yaptı.Önümüzdeki günlerde de erzak yardımı yapacakmış.
Deniz Fenerini kutluyorum ve teşekkür ediyorum. Sizleri de bu organizasyona katılmaya davet ediyorum.Benim artık gönlüm rahat ben de bu organizasyonda gönül rahatlığıyla yer alabilirim.

4 yorum:

Ferhan dedi ki...

Deniz Feneri şaşırttı.
Çok zaman önce hayran olduğum Deniz Fenerinin topladıklarının paranın çoğunu amacı dışında kullandıklarına dair çıkan haberlerden ötürü aklım karışık bir zamanlar gönülden desteklediğim bu kurum için herşeyin netleşmesini beklemek daha iyi olacak heralde.

daha neler dedi ki...

:)saibeli olsun olmasin yardim kuruluslarina verilen maddi destek, aslinda gonullu verilen vergiden baska birsey degil. devlet asli gorevleri arasinda bulunan sosyal hizmetleri saglamiyor, hukumet uyeleri, yakinlari ve yandaslari carpik iliskiler zincirinde birden zengin oluyor.
eger hukumete muhalefet bir organizasyonsa (muhalefetten kastim; otokontrol)verilen destek demokrasiye verilmis olur, ona birsey demem. kapitalizm kitapta yazdigi gibi birsey degil, bu tip organizasyonlara yapilan yardim, kopan bacaga üf yapmaktan baska birsey degil.
celallendim gene, bende bu yazdiklarima %100 inanmiyorum, ama sen yazdiklarimin icindeki gercegi al cikar...

daha neler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ferhan dedi ki...

yazdıklarının içinden alacağımı aldım:)
kimin kafası karışık değil ki artık.