Çarşamba, Nisan 08, 2009

Cepten kontör dolandırıcılığı


Az önce 05377381589 nolu telefondan aradılar.Arkadan polis telsiz sesleri geliyordu.Hızlı konuşan bir adam kendini başkomiser Okan olarak tanıttı ve "Beyfendi telefonunuzdan ilçe emniyet müdürümüzün eşini rahatsız ettiğiniz tespit edildi bir bilginiz varmı!" dedi. E tabi ben de bu üçkağıdı bildiğimden "Ee ne olmuş dedim."
"Siz niye böyle sakin ve yavaş konuşuyonuz kardeşim" diye azarlamaz mı bir de beni:) Karşılıklı çok kısa küfürden sonra telefonu kapattılar.
Tongaya düşseydim bu arkadaşlar hattınız başkası tarafından kullanılıyor olabilir,kontrol için kontör alıp numarasını bize bildirin deyip devam edeceklerdi.
Siz siz olun bu numaralara gelmeyin, gerçekten böyle bir olay geldiğinde en yakın karakola davet edilirsiniz ifade verirsiniz olur biter. Bu numara ile ilgili emniyete ihbarda bulundum.Bu ve bunun gibi aldatmacalara sizler de dikkatli olun.

1 yorum:

Ferhan dedi ki...

İzmir Asayişe yaptığım şikayet ile ilgilendikleri için teşekkürler.