Pazar, Nisan 12, 2009

Elveda Cardfinans!

Pazar pazar insana 6 aydır kullanmadığım karta 35TL kart bedeli ekstresi gönderen ve sanki canı benden daha sıkkın olan finansbak telefon bankacılığı müşteri temsilcisi arkadaşla yollarımızı bugün ayırdım.

Üç kredi kartım var bunlardan birini kesinlikle iptal edecektim.Hangisi olsun acaba diye düşünüyordum.Anslında diğerlerinden birini iptal edip artık cardfinansı kullanmayı düşünüyordum.
Geçenlerde diğer kartlarımdan birine de 40tl kart ücreti geldi.Oturdum üşenmedim bir yılda verdikleri bonusları hesapladım , kart bedeli kadar etmiyor.Resmen enayi parası anlayacağınız.
Sanırım en kısa zamanda onu da iptal edip kart bedeli almayan tek kartı kullanmaya geçeceğim.
Siz siz olun enayi parası tahsili peşinde olanlara prim yaptırmayın derim.Eğer size verdikleri bonuslar,puanlar  kart bedelinin üzerinde değilse iptal edin gitsin.

Hiç yorum yok: